Consell
Hola,
l'any passat quan va començar tot això de la pandèmia i ens van tancar a casa l'única cosa que feia era estudiar, ja que m'estava traient el 2n de bat, sele, etc. i pues em vaig centrar més en això i ja. Després de la sele i tot això no vaig entrar a la uni per culpa de que no vaig passar les PAP, les proves per entrar a educació infantil. En aquell moment em vaig enfonsar una mica però vaig seguir com vaig poder i bàsicament aquest any l'estic dedicant a estudiar per treure'm el carnet de cotxe, m'he apuntat també a un curs d’anglès a la UOC i, a més a més, faig algu d'exercici a casa. Podriem dir que en quan això tot més o menys bé.
La cosa està en què és un tema que sé que no m'hauria d’avergonyir ni res però ho estic... Bàsicament és que tinc 18 anys i mai he tingut ni parella ni res. Ja se que no m'hauria d'importar i que no passa res però a mi m'afecta. Sempre em pillo de nois que no em fan ni cas i la cosa és que tinc moltes ganes d'enamorar-me. A més a més, amb això de la pandèmia tampoc surto gaire de casa i no em relaciono amb ningú. Que podria fer per no pensar tot això i poder-me sentir més bé amb mi mateixa?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Encara que no t'ho sembli, hi ha molts adolescents que estan en la teva situació.
L’amor es pot viure de moltes maneres diferents, i ningú és millor o pitjor per haver tingut (o no) parella. No hi ha un moment determinat per viure-ho, ni una edat concreta, aquesta persona pot aparèixer en qualsevol moment.
Aquestes ganes que tens d’enamorar-te són genials, tots necessitem l’afecte dels altres, i també el nostre propi. L’afecte comença per l’autoestima, la valoració i el concepte que tens de tu mateixa.
Aprofita aquest temps per conèixer-te a tu mateixa, per obrir-te i conèixer gent... Veuràs que si gaudeixes del teu dia a dia, et sentiràs més viva i feliç! i la teva energia serà contagiosa ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas