No ho entenc
Tinc més de 20 anys i no trobo parella. Estic a varies webs tipo Tinder i meetic però no hi ha manera. Cap noia contacta amb mi ni dona el famós match. Abans tenia alguna trobada a les festes però no passàvem del lio i es que això es el pitjor de tot, que encara sóc verge. 😱 ja no se que fer, i començo a estar cansat ja d’allò de “ja arribarà” o “ no es el teu moment” porto escoltant ho massa temps. Ja no se que fer amb la colla d’amics, tots tenen parella i inclús una d’elles està esperant un fill. Podeu ajudar-me?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot, hi ha moltes més persones que es troben en aquesta situació. No sé com ho hem fet, però tenir parella i la sexualitat sembla una mena de cursa on cal arribar el primer per situar-se per sobre dels altres. I no és així. Tenir relacions (o embolics) amb altres persones només perquè "toca" per edat sol ser un error que ens fa sentir malament amb nosaltres mateixos i amb el nostre cos, així que... paciència!
Deixa de comparar-te tant amb la resta de gent i sigues tu. Accepta't, valora't, confia en tu i treu el millor de tu mateix. Veuràs que si gaudeixes del teu dia a dia, et sentiràs millor i amb més energia. D’aquesta manera podràs atraure gent amb una energia similar a la teva.
Una abraçada!
La Laura Centellas