AL MEU NOVIO NO SE LI AIXECA.
Portem sortint dos mesos i cada cop que intentem tenir relacions sexuals, el meu novio no s'excita. He arribat a un punt en el que penso que no li agrado i per això he decidit quedar amb una amiga el dissabte per anar a comprar un vibrador, aquell del pingüí amb la corbateta. Em considero una màquina al llit i sóc una persona que necessita sexe a diari, em poso calenta fins i tot amb el xorro de la dutxa i el raspall de dents elèctric. Només de pensar-ho ja m'estic excitant. He intentat de moltes maneres masturbar-lo, fer-li una felació, però no hi ha maneres. Què en penses? Què puc fer?
Laura Centellas

Hola,
L'erecció no significa excitació. És habitual que quan una persona amb penis està excitada, tingui una erecció però hi ha ereccions sense excitació i excitació sense erecció. Hauries de poder parlar amb ell, ja que habitualment tanta insistència per a aconseguir una erecció, provoca pressió. Potser està nerviós, tens, amb por per si no se li aixeca i això farà que obviament no aconsegueixi una erecció.
En algun moment aconsegueix ereccions? La perd en algun moment del joc en concret? És possible que sigui el que vindrà després el que generi neguit, ansietat i por, i per tant, que la persona es desconnecti del plaer i el gaudir.
Parleu-ne i intenteu no focalitzar en la penetració, no li doneu un protagonisme especial a la penetració i centreu-vos en passa-vos-ho bé, en el plaer, en les sensacions, etc...
Si no ho aconsegueix potser estaria bé que ho pogués consultar amb una psicòloga experta en sexologia clínica.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas