INSEGURETAT
Bon dia!
La meva consulta és la seguent: Fa uns mesos que m' agada un noi que vaig conéixer , ens hem convertit en molt bons amic i tenim molta complicitata i punts en comú, com ara la música, ell toca instruments i jo també, a més jo canto i fins i tot hem fet temes junts.Ell , a més, fa poc que va passar per una experiéncia molt traumàtica i està una mica malament animicament, en part la seva desgràcia va ser el que ens va unir juntament amb que vaig passar un temps sense estar al insti perque em vaig lesionar i vaig haber d' estar al llit i ell es va oferir a ajudar-me en tot el que va poder. Després tot vs sorgir sol.
Ell ja ha començat a donar senyals de que li agarado, jo també li dic subtilment però jo, tot hi saber de la atracció que els dos sentim, em sento insegura per dos motius:
- El primer d' ells es que jo sóc una noia bastant " ben feta " per així dir, no soc la tipica noia plana i recta, no sé si s'em entén. Es a dir, no es que estigui grassa però tampoc no estic plana, estic al mig. Això sempre m' ha suposat un problema, ja que em sento insegura de no agradar-li quan em vegi el cos.
-L' altra es que jo visc amb la meva germana, que és pacient de risc i per això porta desde el primer confinament sense sortir de casa perque els metges van dir que estaba prohibit, ja que si contreu el covid no ho superaría i em fa una por increhíble el fet de que, si ens fem parella, ens apropem massa i jo agafi el virus i li passi a la meva germana. No vull matar-la. De fet, desde que ens vam fer tan amics no ens hem donat ni una abrassada però ell ho comprén i sap esperar. Tot hi així tinc por de que decideixi deixar-me quan no poguem tindre res de contacte.
Que he de fer? Quin consell em doneu?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per explicar-nos la teva situació i el que et preocupa.
Quan et refereixes a “quan em vegi el cos”, vols dir a quan et vegi despullada? Has de saber que tots/es hem passat per aquesta situació. Pensa que tots tenim complexos, i que precisament el físic no ho és tot. La personalitat guanya moltes vegades al físic, cada persona té alguna cosa especial que fa que l’altra persona vulgui estar amb ella. Si una persona vol estar amb tu, t’acceptarà tal com ets. El físic amb els anys canvia, però la personalitat i la manera de ser no!!.
I pel que fa a la teva germana i el seu risc, caldrà que aquest noi i tu seguiu mantenint les mesures de protecció necessàries. Si ell vol estar amb tu sabrà esperar, i si no ja t’estarà donant una pista del que vol. D’altre banda si la vostra relació va endavant, pots parlar-ne amb la teva família i potser entre tots trobeu alguna solució.
El nostre consell és: observa, deixa't sentir i després ja valoraràs
Una abraçada
La Laura Centellas