SOS❗️❗️❗️❗️
Holaaa, vale bueno primer de tot dincs que aquest any he començat la uni hi ha un nen de la clase que m’atrau moltissim osigui literal que no puc deixar-lo de mirar, el problema es que tinc novio desde fa mes d’un any i la veritat es que tinc com emocions molt contraries pk uf el noi de classe m’encanta pero estimo massa al meu novio i de veritat q estic feta un lio
SISPLAU AJUDEUME PQ NOSE QUE FER
Laura Centellas

Hola!
El que ens expliques passa més sovint del que t’imagines. A vegades resulta complicat controlar els nostres sentiments i podem trobar-nos que ens agraden o atrauen dues persones al mateix temps. A més, tenim ulls i per tant podem observar a altres persones.
Quan passa això el millor és no posar-se pressa ni pressionar-se per haver de triar. Pren-t'ho amb calma i de mica en mica, i amb el temps aniràs descobrint quin dels dos t'agrada més.
Si creus que necessites temps per prendre aquesta decisió i no tenir la sensació de perdre el temps, ni de fer-li perdre, pots parlar-ne amb la teva parella, i demanar-li una mica de temps per poder saber què sents i què necessites. I durant aquest temps potser trobes respostes als teus dubtes.
També pots fer una llista amb les coses positives i les negatives de cada una de les persones i potser així tindràs més elements per valorar i prendre una decisió.
Tot i què la meva recomanació és que et dediquis uns dies a escoltar-te a tu. Observa't i escolta el que et digui el teu cor: amb qui vols estar? Quina persona vols al costat? Amb qui et sents millor? Creus que aquest nen de la classe et pot fer tant feliç com la teva actual parella?
Pren-te el teu temps, no tinguis pressa per prendre una decisió com aquesta!
Una abraçada!
La Laura Centellas