Help
Em fa molta por el tema de la mort i pensar q algun dia haurè de deixar tot enrere i que estaré tancada dins d’una caixa i tot i m’explota el cap...
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per compartir aquesta angoixa amb nosaltres.
La por a la mort és la que ens manté en vida! Si tenim por a la mort, vol dir que no ens volem morir i per tant, que prendrem les precaucions per estar fora de perill.
És natural que aquests dies tinguis més present la mort, ja que forma part de l'actualitat. Escolta què és el que et preocupa i dona-hi resposta. És important aprendre a conviure amb la mort, a acceptar que forma part de la vida i que la fa més valuosa. Si ho necessites, dedica-hi alguns pensaments i imagina't alguns aspectes importants per tu: com vols que et recordin?... quina música t'agradaria que relacionessin amb tu? Què vols que facin amb el teu cos?...
Són preguntes que totes les persones ens hem de fer al llarg de la vida i ens ajuden a connectar-nos amb els altres. Aprofita també per valorar quines persones són les més importants per tu, veuràs que et sorprens! ;)
Si tot i així segueixes amb una por inexplicable que et paralitza, potser hauries de buscar ajuda professional, algú que t’ajudi a fer aquest camí cap a l’acceptació, i ajudar-te a viure en l’aquí i ara.
Nosaltres seguim aquí!
La Laura Centellas