Necessito ajuda
Fa 5 mesos que ho vaig fer per primera vegada amb la meva parella i no aconsegueixo arribar a l'orgasme. Al principi no em preocupava ja que pensava que això era perquè era la nostra primera vegada i haviem d'acostumar-nos però passa el temps i segueixo sense poder. Tampoc arribo si ell em toca i ell ho sap, però jo sola a casa si que hi arribo. Li tinc molta confiança, portem 1 any i mig, però amb aquest tema no se que em passa.
Laura Centellas

Hola,
Si sola arribes i en parella no, poden estar passant diverses coses: podria ser que estiguis més pendent de si arribes a l'orgasme o no, inclús de si arribaràs o no aquesta vegada, o podria ser que no li hagis ensenyat a la teva parella com i de quina manera et masturbes tu quan estàs sola. És important poder centrar-nos en el plaer, el camí, disfrutar i sobretot passar-ho bé, igual d'important que ensenyar a una persona que no ets tu, com i de quina manera tu sents plaer.
El principal és que et coneguis, que puguis mirar com és la teva vulva, que ubiquis cada una de les seves parts, que exploris a nivell tàctil, connectant amb el plaer, no buscant l'orgasme, amb l'objectiu de descobrir com sents, què t'agrada i què no i que després li ho puguis ensenyar.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas