Feta un lio
Hola,
Desde fa uns mesos la meva millor amiga està parlant amb un noi, fa unes setmanes han començat a quedar, tot molt bé, ella m'explicava tot el que passava i feien. Avui li he dit que aquest noi em cau una mica malament, ella no entén perquè i s'ha enfadat amb mi. Quan li pregunto què ha passat quan han quedat avui no em vol dir res i diu que segurament no m'importa. Jo li he preguntat si estava enfadada pel que havia dit i li he dit que si m'importa tot i que ell em cau malament és la seva vida i per lo tant m'importa, ella em deixa en visto. Que puc fer?
-una altra cosa que no entenc és perquè ella s'enfada tant quan li dic que aquest noi em cau malament, ja que ella em diu molts dies que odia al meu Crush i jo ho aguanto i ho soporto i segueixo parlar-hi.
Laura Centellas

Hola!
Pots intentar quedar amb ella, i parlar-ne a la cara, a vegades per missatge ens podem mal entendre. També pensa que a vegades podem llegir el missatge, però no podem contestar en aquell moment i després ens passa per alt contestar.
Intenta parlar amb ella de què passa, de com ho pots resoldre, que te l'estimes i voldries mirar de solucionar la situació! Tu pots fer fins aquí, si ella no vol parlar serà dur però ho hauràs d'acceptar fins que li passi!! Tampoc seria convenient que t'ofusquis en lluitar i demanar mil vegades per parlar si ella ho evita. Veuràs com si val la pena es pot solucionar!
D’altra banda, ens sap greu ser tant directes, però si una persona no et contesta els missatges i et deixa en vist.... ja t'està donant informació sobre l'interès que té per tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas