Ajuda
Hola,
La meva amiga fa un temps que surt amb un noi que li va presentar un amic en comú. Aquest noi em cau una mica malament, avui li he dit i ella no comprèn perquè.
La raó és perquè jo estimo a la meva amiga i em preocupo per ella, i no crec que aquest sigui de les millors companyies, ja que té 18 anys i amb els amics surt de botellón constantment i l'he vist a diferent històries de insta fumant.
Apart ella està enamorada d'una altra persona desde fa 1 any, i juntes farien molt bona parella, ella només està fent servir aquest noi per a "consolarse" amb els petons i mimos que li fa. Quina és la vostra opinió?
Espero que em respongeu com més aviat millor, ja que Porto un gran estrés constant que no em deixa concentrar-me
Laura Centellas

Hola!
Està bé que et preocupis per la teva amiga. Tot i així, has de respectar les seves decisions i, sobretot, estar al seu costat de manera incondicional. Si ella sent que no acceptes el que està fent i que constantment se sent atacada... s'aïllarà i no voldrà explicar-te com està. L'amistat és això, intentar fer costat en les decisions que prenen els amics i mantenir-se allà si les coses van malament. Evidentment li pots dir que tu no ho veus gaire clar (i tornar-li a recordar el mal que li ha fet aquest noi) però has de deixar que ho vegi ella amb els seus ulls (encara que sigui difícil per tu).
Una abraçada!
La Laura Centellas