Plorar
Últimament tinc ganes, moltes ganes de plorar, però al moment de començar a treure les llàgrimes els meus ulls no ploren, el nus de la gola desapareix. Aixo esta fent que tot de remordiments es quedin a dintre i em trenca, em trenca per dintre.
He provat de tot mentalitzar-me només en això, escoltar música trista, de tot i no surten. La única manera que tinc de treureu tot és agafant el bloc de notes del mòbil i escriureu tot, però no serveix casi bé de res.
De tant en tant se'm posen els ulls plorosos inconscientment però sempre està ple de gent, seguit de això m'agafa un mal de cap i els ulls plorosos desapareixen.
Espero la vostra ajuda sobre tot això que m'està angoixant cada dia més i més, gràcies
Laura Centellas

Hola!
Cal que et permetis l’expressió de les emocions, si quan t’entren les ganes de plorar estàs envoltada de gent, fes-ho, plora. És alliberador, i ho necessitem. Cal acceptar aquests sentiments i deixar-los anar. Donar-los un espai per sortir t'ajudarà molt més que no intentar reprimir-los.
Busca maneres per sentir i alliberar aquesta tristesa, sense estar pendent de si surten o no llàgrimes, escriu, dibuixa, escolta música, parla amb una amiga, ves a fer esport, mira una peli...
El més important és que no estiguis pendent de si plores o no, sinó de deixar-te anar: de ser honesta amb tu mateixa i alliberar-te dels teus pensaments. Crec que aquesta preocupació per no plorar acaba sent la teva presó.
Una abraçada!
La Laura Centellas