no se com fer-ho
nose com pedrela, es a dir, tinc prella la volem perdre junts, he vist mots comentaris on diu que fa mal, que sangra la primera vegada, que depen la postura et pot fer mes o menys mal etc... jo no se que fer, ell vol que jo hem posi a dalt pero diuent q fa mal, com puc fer-ho?
Laura Centellas

Hola,
Si no saps què fer, potser encara tens alguns dubtes alhora de tenir relacions sexuals compartides o amb penetració. No cal córrer, si un dels dos no ho veu clar, té por o es bloqueja, no cal donar el pas.
A algunes noies els hi fa mal, a altres no, algunes sagnene, altres no,... no totes ho vivim igual, per tant, et recomanem que si vols començar a explorar la sexualitat compartida amb penetració, ho facis sentint confiança, sabent que en qualsevol moment, si vols parar, paris. Sabent que pots canviar d'opinió i potser en un moment sents que sí ho vols fer i després no. I sabent que si ho fas i et fa mal, pares el joc.
I sobretot, parla-ho amb ell, parleu de tot el que us agradaria i tot el que no. I si un dels dos no veu clara alguna de les situacions, no es fa. En el sexe, sempre heu d'estar els dos d'acord.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas