Anorèxia
Una amiga meva pateix anorèxia i nose com ajudar-la. Els seus pares la portaven a un sicòleg (desastre) i ara es pensen que ella ja esta bé, quant esta pitjor q mai. Ella no accepta q necessita ajuda, als patis mai no menja, es mareja, ha aprimat més de 10 k, li venen arcades alhora de menjar i jo ja noseque més dir-li. Intento fer-la menjar i no agobiar-la i que pari, però m’estimo cansant.
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Fas molt bé de contactar-nos per demanar ajuda per la teva amiga. Ella està patint molt i no n'és conscient de la gravetat del que li està passant. I necessita d'una bona amiga cuidadora com tu que es preocupi i sàpiga com ajudar-la.  És important no jutjar, questionar ni forçar a la teva amiga en el que fa referència al pes i a l'alimentació. Estigues al seu costat, acompanya-la, dona-li suport. Li pots dir que la vols ajudar i la pots acompanyar en el camí, però al final el camí l'ha de fer ella. I és molt  important demanar ajuda a un adult que sàpiga que fer en aquests casos.
La teva amiga no es recuperarà d'un TCA d'un dia per l'altre, necessita ajuda psicològica, un tractament. Així que no et rendeixis, com amiga tens un paper molt important. Moltes gràcies per contactar i esperem que t'hagi sigut d'ajuda. Una forta abraçada!
La Laura Centellas