Problemes amb la panxa
Hola que tal? Volia explicarvos q desde fa un anyet, la meva panxa està rara. Vaig de caguetes sense ser diarrea. Va a temporades, puc passarme quinze dies estant super be i després estar una setmana anant malament de ventre. En general jo vaig al lavabo a fer caca i tal un cop al dia pero quan em passa aixo hi he arribat anar cinc cops o aixi. Es horriible... Vaig estar prenent probiòtics però van servir un temps (dos mesos) i llavors vaig seguir igual. Ne parlat amb ma mare i diu q no sembla molt una cosa dun aliment pero no se què fer. Per info: medeixo 160 i peso 50. Que en penseu? Gràcies!
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques, ja fa temps que estàs preocupada amb la teva panxa. Nosaltres som psicòlogues i ens sap greu però no podem ajudar-te. Et recomanem que vagis a un professional, digestòleg per exemple, ell sabrà com ajudar-te. Per altra banda, en referència al que ens poses al final de la consulta del teu pes i la teva alçada, dir-te que no li donis molta importància a aquests números. El nostre pes està format per molts factors: el greix corporal, els ossos, la constitució.... i aquest número varia molt en el transcurs del dia, quan mengem, quan bevem, quan anem al lavabo... el número NO és important!! Una abraçada
La Laura Centellas