Jo
Hola! Sóc una noia que no m'agrada el meu cos. Penso q estic desproporcionada. Tinc els braços i les cames molt primes i en canvi la meva panxa no i també marco molta cadera i no m'agrada gens. De pes estic bé (50kg per 160cm) però no m'agrado. No em vull aprimar perquè baixaré de pes i no vull. Però vull reduir cadera pero esque no tinc grassa, és l'os i nss. La meva panxa (abdomen(grassa)) tampoc m'agrada i no se que fer. He fet execici durant temporades però mai m'ha funcionat. Que quedi clar q vull baixar grassa i no pes. De menjar menjo normal i bastant variat (potser hauria de menjar una mica mes de verdura pero per compensar no m'agraden les xuxes ni els refrescos) i no sé, què podria fer? Moltissimes gràcies! <3
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres per explicar-nos el que et preocupa! Estàs en l’adolescència, aquesta etapa és de molts canvis, entre ells els físics. En aquest moment deixem de tenir un cosde nena per tenir un d’adulta. El nostre cos canvia, i és normal que hi hagi coses que no ens agradin tant com d’altres. El consell que et donem és que acceptis aquests canvis. A tots ens agraden més unes coses que d’altres però les hem d’acceptar igual, ja que no podem fer res per canviar-les, el nostre  cos és com és i tenim una constitució difícil de canviar. És cert que podem fer coses que millorar però mai des de l’obsessió. Pensa que les emocions també afecten la manera com ens mirem. Tots tenim complexes, aspectesque no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes, tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets! Pots començar pensant en quins són els teus valors, ja que moltes vegades els que ens jutgem som nosaltres mateixos. Sobretot, pensa en tu, fes el que et faci sentir bé a tu, no pensis en els altres, el teu cos és teu, estima’l tu i cuida’l tu! Per altra banda, el que comentes del menjar, et recomanem que vagis a un professional, ja sigui un dietista o un nutricionista. Cada cos és diferent i necessita més uns aliments o uns altres i un professional, a través d'anàlisis, veurà quins aliments necessites més. Una abraçada!
La Laura Centellas