Consell
Arrel de la meva ansietat sempre he tingut baixades i pujades de pes (no en excès), però m'he quedat en un pes molt baix (38kg i tinc 21) no m'agrada el meu cos, vull engreixar, tenir el meu pes però m'és molt difícil.
Laura Centellas

Bon dia! Moltes gràcies per confiar en nosaltres. Pel que ens comentes, no et sents agust amb el teu cos i t'agradaria engreixar. La manera més saludable de pujar de pes és anar tu personalment a un nutricionista que t'assessori segons les teves necessitats i les quantitats que necessita el teu organisme. Cada cos és diferent i no és recomanable seguir una dieta que t'han passat perquè potser no et funciona a tu. és molt important deixar-te ajudar per professionals de la salut que entenen del tema i saben exactament què necessita el teu cos. Així que et recomanem que et amb els teus pares demanis hora per un nutricionista que t'orienti sobre el que necessits, en funció de la teva edat, pes, etc. Per altra banda, dir-te que els emocions estàn molt relacionades amb el nostre estòmac, si estem nerviosos tenim més o menys gana, si ens ha passat alguna cosa trista, normalemnt sens talla la gana, etc. Amb això el que volem dir, és que l'ansietat pot arribar a provocar aquestes baixes i pujades de pes perquè en funció de com ens sentim animicament la nostra alimentació es veurà afectada.
La Laura Centellas