res
Sóc la típica noia que sempre està rient i fa riure els demes que se li dona be escoltar i sempre estic per tothom que necessita algo. Però estic sola. En verdd nose ni perquè escric aqui.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns. No tenim del tot clara la teva consulta, però si no expliques als altres com et sents, com creus que ho poden saber? Per mantenir una relació amb algú, ens cal confiança mútua a l’hora de demanar ajuda. No val que un demani sempre i l’altre rebi l’ajuda. Cal que sigui una cosa recíproca.
Busca algú amb qui hi tinguis una mica més de confiança i explica-li com et sents. Intenta demanar què necessites d'ella (que et truqui? Que quedi amb tu? que t’escolti?...) així serà més fàcil poder ajudar-te.
Els altres no poden endevinar què ens passa ni què necessitem, els ho hem de dir. D'acord?
Una abraçada
La Laura Centellas