estic farta
hola bona tarda
primer de tot moltes gracies per tot el que feu
la meva consulta es que soc bastant plana i aixo em porta moltes inseguretats sobre tot a la classe, sempre hi ha el tipic noi que em diu "avui vas a surfejar" referin-se a que soc molt plana a mes magradaria se la tipica nena que te el cos perfecta , i ja n'estic farta m'agradaria tenir mes bon cos ja faig exercici però crec que no funciona i mes molt dificil relacionar-me amb nens perque se que algun em dirà plana o algo.
hos agrairia que m'ajudesiu amb algo i aconsejant-me algo mercii
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que no et sents a gust amb el teu cos, i que ho estàs passant malament. Sé que és inevitable que et comparis amb els teus companys/es, tots ho fem, ens comparem constantment. Però, moltes vegades ens fa sentir malament i fa que tinguem més inseguretats perquè ens veiem diferents i ho interpretem pensant que som pitjor. Hem d’aprendre a fer comparacions saludables que ens facin sentir bé i que ens facin millorar. Com ho fem? La millor manera és comparar-se amb un mateix. Fixar-te amb TU fa unes setmanes o un any i pensar què has millorat i que t’agradaria seguir millorant. Pensa que al final, TOTS tenim COMPLEXOS, tinguem el cos que tinguem. I, tots som diferents i únics. El més important és que
t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Pensa que el "cos perfecta" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la
gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te
amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal i com ets. Una abraçada!
La Laura Centellas