Nose que fer!
Hola, fa temps que vuy agafar més massa corporal ja que em veig prima. Tampoc MOLT però m’agradaria augmentar una miqueta més de pes. Ara mateix medeixo 1,60 i peso 49kg i m’agradaria fer-ho.
Pero intento menjar molt molt però sempre acabo al meteix pes, es a dir que mai m’engreixo. I ho porto volen desde fa molt temps, fa dos anys per exemple pesava uns 48 kg i ja han passat dos anys i res.
pero nose com fer-ho, i no li vuy comentar res als meus pares ni posarme en cap mans de professionals. Perquè ho vuy fer per la meva conta.I no vuy q s’enteri ningú perquè a la meva mare ja li he comentat algun cop i passa de mi jjaja. Llavorens nose.
Gràcies. Pel treball que feu dia a dia.
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres! Pel que ens expliques, no et sents agust amb el teu cos. El consell que et donem és que si vols guanyar de pes vagis a un professional, un dietista o un nutricionista. Cada persona és diferent i  cada cos també, per tant és recomanable anar a un espcialista perquè ens faci una dieta (en el teu cas, per engreixar) en funció del teu cos.  Cada persona necessita uns aliments o uns altres pel tipus de cos que tenim, per tant et recomanem que et facin una dieta especifica per tu, no en busquis per internet, xarxes, etc. Els professionals són les persones adequades per valorar si hi ha necessitat de fer algún tipus de canvi en els teus hàbits alimentaris. I, en cas que sigui necessari, que t'ajudi a veure que és el que necessites. Perquè ells t'ensenyaran a conèixer el teu cos, el teu metabolisme i adaptaran la teva dieta habitual a les teves necessitats per poder complir els objectius que et planteges de forma saludable. Pensa que no tots els cossos són iguals. Naixem  amb una constitució que a vegades és molt complicada de canviar, per  tant un altre consell que et donem és que t'acceptis tal com ets, el teu  cos és perfecte per tu! Al final, el més important és que ET sentis bé amb TU MATEIXA i que estiguis SANA.
La Laura Centellas