Complexes i més complexes
Cada cop tinc més complexes, i fins fa un o dos anys no en tenia quasi. Pero això és perque o la gent o jo mateixa m’en creo. I si, se lo típic de t’has d’estimar tu mateixa nose q pero no es tant facil eh.
Mira perque veieu de 0 complexes, com han augmentat amb 1 anys aprox.
Celles les odio, orelles la mascareta m’ha fet agafar-li mania perque em quedaran en plan Dumbo, no tinc pestanya quasi, nas horrible (tothom diu que esta be perobli falta una bona rinoplastia), llavis son tant imperfectes que m’encanten, sóc massa recte pel tema de curves i això m’incomoda MOLT, massa cuixa i massa cama, i ars em meu gran complexe, NO TINC CUL. La gent em diu que si i ma mare diu que moltissim, pero jo em veig i no, es que no. A part em passo els dies fent exercici pk em veig tope de gorda i sempre em peso pk no pot ser que medint 1,60 pesi 52 kilos estamos lokoss???? Pero bueno, gracies x tot, almenys mhe desfogat
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres per explicar-nos el que et preocupa! Pel que ens expliques, no et sents a gust amb el teu cos i en aquest darrer any han aparescut complexes generats per tu o pels altres. Sé que és fàcil dir-ho i díficil posar-ho a la pràctica, però l'acceptació és l'única solució saludable que tenim! Pensa que potser no pots aconseguir el teu objectiu, ja que cada cos és un món i hi ha parts que no les podem canviar. I, no hi ha un exercici màgic que faci que de cop tinguem el cos que volem o que canviï només aquella part del nostre cos que desitgem canviar. Pensa que les emocions també afecten la manera com ens mirem. Tots tenim complexes, aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fansentir incòmodes,  tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets! Com? Treballant la teva autoestima. Pensant en què l'autoestima no només és el físic, tenim moltes altres coses com, la personalitat, el caràcter, les habilitats, que ens fan enivellar la balança de l'autoestima!
Una abraçada!
La Laura Centellas