complexes
Hola!
a vegades em cansen molt els comentarias de la gent. Es pensen que si una persona està prima no pot tenir compexes, però si els tinc. Sóc una persona que per constitució està prima i encara que mengi més o menys no puc engordar. És una cosa extranya perquè encara i així conto les calories del menjar i si menjo alguna cosa no tan saludable com ara galetes després em sento malament perquè penso que no ho hauria de haver fet. Moltes vegades he pensat a vomitar per així sentir-me millor però mai ho he arribat a fer. A més, la gent ha creat molts esteriotips que no trobo que siguin correctes però encara i aixi em preocupo. Jo abans em sentia a gust amb el meu cos però la societat m'ha fet creure que per ser guapa has de tenir molts pits i corves. Que puc fer? No sé si hauria de menjar més perquè em parin de dir que estic massa prima o passar dels comentaris però seguint-me sentint malament amb el meu cos.
Gràcies per escoltar-me!
Laura Centellas

Hola! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres!
Els comentaris de la gent poden cansar molt i a la gent li pot costar posar-se en el lloc de l’altre i entendre que, efectivament, tots tenim complexos i inseguretats tot i que per fora no es percebi. Sobretot no et culpis per menjar unes galetes o menjar de més un dia. Has de gaudir de menjar, és un plaer i no ens hem de sentir malament per res. El vòmit és una conducta molt perillosa per la salut...no comencis a fer aquest tipus de conductes que et poden fer augmentar un cercle viciós amb el menjar del qual pot ser difícil sortir. El més important és fomentar una bona autoestima i acceptar-te a tu mateixa tal com ets, acceptant que tots tenim defectes però encara més qualitats positives. Fomentar i potencia aquestes!!! La pressió estètica i els models de bellesa fan mal i ens fan pensar que hi ha un únic cos que és perfecte, però no és així. Tot els cossos són macos i els hem d’acceptar tal com són, ja que cadascun és únic! Tu no facis res per agradar als altres, fes-ho perquè a tu et faci sentir bé amb tu mateixa, sempre i quan sigui amb equilibri i portant un estil de vida saludable  Espero haver-te ajudat bonica, una abraçada enorme.
La Laura Centellas