Com?
Hola, mai m'he senit a gust amb el meu cos, per mi és molt gras i mai m'atreveixo a portar roba curta per aquest motiu. Mid 1'65 i peso 60kg i per molt que intenti baixar de pes és molt dificil
Laura Centellas

Hola, primer de tot agraïr-te que hagis confiat en nosaltres! El que comentes li passa a molta gent. Tothom tenim inseguretats i complexos amb el nostre cos. Hem d’aprendre a fomentar una bona autoestima i acceptar-nos tal com som per tal de començar a estimar i respectar el nostre cos. Ningun cos és perfecte ni podem pretendre que ho sigui. Per tant, no et preocupis tan per un pes adient a la teva alçada ni per perdre pes, ja que estàs genial com estàs. Preocupat més aviat per com aprendre a respectar tal com és el teu cos. Lo important és seguir un estil de vida saludable, amb una alimentació variada i equilibrada i realitzar activitat física quasi bé diària. Espero haver-te ajudat i moltes gràcies altre cop. Una abraçada enorme!
La Laura Centellas