ETS
Bona nit,
El preservatiu és l'única forma que hi ha per protegir-nos de les ETS o hi ha altres maneres d'evitar-les? El preservatiu és fiable al 100%?
Moltes gràcies per la resposta.
Laura Centellas

Hola,
El preservatiu ens protegeix de moltes però no de totes, per exemple el Virus del Papiloma Humà pot estar a la pell i per tant, el preservatiu no ens protegirà d'ell. Les ladelles tampoc s'eviten amb l'ús del preservatiu.
I no, el preservatiu no és 100% fiable, de fet cap mètode anticonceptiu assegura una fiabilitat del 100%, sempre hi ha possibilitat a l'error, a que falli o a que es trenqui o no funcioni.
És important que puguem detectar les ITS, per tant, si tenim relacions sexuals esporàdiques amb diferents persones, és important que ens cuidem i que a part d'utilitzar mètodes de barrera, ens fem revisions mèdiques amb proves d'ITS per a detectat i tractar si se'n detecta alguna.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas