SOS TINC POR!
Hola, només vull dir que fa molt de temps que ho estic passant molt malament, que les coses no surten com vull, que no trec bones notes, que tothom s'enfada amb mi, que no faig res b, que no em suporto, que hem veig gorda, que no, que no puc més.
és l'última vegada que demano consell i només vull dir que què li dirieu a una persona que ara mateix és voldria su1c1d4r (jo), pos que li dirieu pq no ho fos. NO aguanto més i estic al límit i estic a poquetes hores o poquets dies a tirar-me de dalt a baix.
És l'última veagda que demano consell pq si una cosa he après d'aquesta puta merda és que tothom et menteix, ningú fa les coses xq sí i tothom és fals i no et pots fiar de ningú xq si no vols que sàpiguen una cosa sobre tu no l'expliquis.
Un petó a totes les mortals😘
Laura Centellas

Hola!
Entenem que estàs passant per uns moments complicats, que et resulta difícil trobar una sortida i que et sents malament amb alguna persona o persones del teu entorn, però creu-nos, no sempre serà així, trobaràs una sortida que et faran veure les coses diferents, no et rendeixis!
És veritat que a vegades ens sentim traïdes per persones del nostre entorn, i aquest pes no es fàcil de suportar. Intenta parlar amb altres persones amb les que et sentis bé, que et facin sentir bé.
T’anconsellem que ho parlis amb algun adult de confiança i demanis ajuda (professional si cal). T’anirà bé que t’escoltin i puguis explicar com et sents. Es necessita molt coratge per demanar ajuda en una situació com la que ens expliques, ho sabem, però t’assegurem que val la pena. No deixis que la desesperança et guanyi.
Nosaltres seguim aquí per si ens vols explicar alguna cosa més.
Una abraçada molt forta.
La Laura Centellas