Em sento aïllada
Hola, fa 6 anys els meus pares es van separar, sempre ho e portat bé ja que sempre e tingut amigues recolzen-me però fa un any me mare s'ha canviat de casa i ara viu a un poble del meu i faig una setmana con cada un, quan estic em el meu pare estic be ja que em deixa sortir i puc anar mes a la meva però quan estic em la meva mare es un drama, es molt estricte amb els estudis, el mòbil no el puc tenir mes d'una hora al dia, no puc practicar el meu esport i no em deixa sortir. Quan estic em me mare el meu estat d'anim canvia totalment, ploro cada nit, no tinc ganes de fer res l'únic que vull es anar ja em el meu pare.
Ho e parlat em ella però diu que ella funciona aixi i si no m'esta be quan tingui els 18 que marxi.
Algun consell per parlar em ella o qualsevol cosa siusplauu
Moltes gràcies i ànims!
Laura Centellas

Hola!
La situació que ens exposses passa més sovint del que et penses. Quan hi ha una separació sovint també hi ha maneres diferents d’educar, i aques és el teu cas, a casa la mare hi ha unes normes i a casa el pare unes altres, en el teu cas tu et sents més comode amb les normes de casa el teu pare, i també has de poder acceptar les de casa la mare.
Intenta seure amb la teva mare i escoltar-la una mica més. En comptes d’explicar-li aquelles coses que no t’agraden d’estar allà, intenta demanar-li què es el que li preocupa de que estiguis més estona amb el telèfon, o què li preocupa de que tu practiquis el teu esport, pregunta-li per les pors que te al deixar-te sortir. Et proposem que puguis escoltar-la una mica més, poder saber quines coses li fan por o la preocupen de la teva adolescència, com pots prevenir aquesta preocupació? També li pots preguntar com va ser la seva adolescència, i d’aquesta manera potser podeu crear un bonic vincle mare-filla.
Intenta estar tranquil·la i escoltar-la de forma diferent a com ho has fet fins ara. Intenta comprendre les seves pors i neguits, i després tu argumenta com veus tu les coses,i proposa-li la oportunitat de mostrar-li la teva responsabilitat
Una abraçada!
La Laura Centellas