som o no som
Hola, estic fa tres messos amb un noi, fem vida de parella : sortim junts, ens veiem sempre que podem, parlem sempre, ens expliquem les coses, estem centrats l'un en l'altre i no coneixem a més gent en sentit amorós. Tot i que fem vida de parella encara no hem donat el pas de ser novios oficialment, és a dir, no tenim l'etiqueta per així dir-ho.
Es una situació que no m'agrada ja que el punt mig de no ser novios o ser-ho no m'agrada ja que no entenc perque fem vida de parella en tots els sentits pero a l'hora de dir que som novios no ho som. Fa un temps que penso en això i es un tema que em ralla bastant ja que, jo estic preparada per donar aquest pas i en tinc moltes ganes de donar-ho, fa dos dies li vaig comentar el que em passava i em va dir que com ell mai havia estat en una situació així (mai ha tingut res serio amb ningú) li fa por donar aquest pas. Em va dir que ell m'estima i que té clar que vol donar aquest pas amb mi perque mai havia sentit això amb ningú, però que li fa por donar aquest pas; em va dir que tot i així el donaria 100%. Jo se que ell m'estima i que si em diu que vol fer aquest pas m'ho diu de veritat perque es un noi molt sincer i a l'hora de parlar de snetiments és molt clar i si ho diu es perque ho sent de veritat.
Jo no li treure el temamés perque no el vull presionar, pero m'engoixa moltaquesta situació perque no entenc quina es la seva por si ja fem aquesta vida de parella, només cal que doni el pas, pero res no canviará perque aquesta vida de parella ja l'estem fent, a que espera llavors? quan marxará aquesta por? quan donará el pas? fins quan l'he d'esperar? tinc moltissims dubtes, i només ell té aquesta solucióper treurem'els.
Em sento molt impotent ja que no puc fer res per treure-li aquesta por, és una decisió que només la te ell, però si te tan clar que em'estima i que vol fer aquest pas amb mi, a que espera?
gracies
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot et volem plantejar unes preguntes: sou més o menys parella per el fet de tenir una etiqueta? Per què és tan important per tu aquesta etiqueta? Què canviarà? Ell t’ha explicat els motius per els quals no està convençut de l’etiqueta, i tu?
D’altre banda, tu has d’entendre que ell no vulgui posar etiquetes, però ell també ha d'entendre que tu en necessitis... per tant, com ho feu? Potser en podeu parlar i intentar buscar una etiqueta que us sigui còmode a tots dos: "tenim una relació exclusiva"; "ens agradem i volem estar junts"; "ens divertim junts sense ningú més"; "relació tancada"; "iniciant la relació"; "ens estem coneixent..."... Però busqueu-ne una que us ajudi a tots dos a sentir-vos bé amb aquesta relació que teniu.
Gaudiu d’això que teniu.
Una abraçada!
La Laura Centellas