papichulos
hola els meus pres son uns antics i no entenen q tot i q sigui "petita" (tinc 15 anys) puc tenir una relació estable i mantenir relacions sexuals. No em deixen estar a soles amb ell i ens dificulten molt tenir initmitat, a més si els hi exliquès que he tingut sexe em mirarien d'una altre forma i em renyarien (nose perquè si es una cosa normal) i porvablement no em deixarien quedar mes amb el meu novio o ens tindrien molt mes vigilats. Em podeu aconsellar? A més a mes em fa molta vergonya parlar del tema, aixi q poria seguir tenint relacions sense comentar-ho als meus pares no? I tema d'intimitat que puc fer? Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Aquest és un tema complicat ja que no hi ha una fórmula màgica que encaixi a tothom. La comunicació i la confiança és important però si sents que en aquest aspecte no pots comptar amb ells, potser també podries comentar-ho. Explicar el que fas i el que deixes de fer amb la teva parella forma part de la teva intimitat, i explicar-ho dependrà només de tu.
D'altra banda, no voldríem contestar sense fer ènfasi en que és important que si tens relacions sexuals utilitzeu sempre preservatiu i que sobretot si hi ha alguna complicació, que puguis parlar amb els teus pares per a buscar suport i ajuda.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas