estoy muy deprimido
hoy tras mas de 2 años dándolo todo en mi trabajo, haciendo trabajo de más, arriesgando mi vida y mi físico por ser un trabajo peligroso... me acaban de despedir de una forma muy humillante por "mala conducta", cuando el que tiene trastorno de bipolaridad es mi insufrible e inmanejable encargado, no yo. Era*
Laura Centellas

Hola!
Que t’hagin acomiadat de la feina és una situació difícil que et pot fer sentir que estàs perdut, també et pot provocar tristesa i ràbia per el motiu que t’han acomiadat. Tot i així, aquesta situació pot convertir-se en una oportunitat per reinventar-te i canviar.
Has de viure el procés de dol de la teva feina i això et portarà a moments de negació, de ràbia, sentiments de culpa, tristesa, acceptació...
Potser ara és el moment de buscar un altre feina menys perillosa, ara tens l’oportunitat de buscar un altre feina que et motivi més, o dedicar el temps a estudiar i formar-te. Això ho decideixes tu.
És important que no et quedis estancat en el desànim i la ràbia, aprofita-ho i mira-ho com una oportunitat, d’acord?
Una abraçada.
La Laura Centellas