Autoestima
Trobo que estic trist perque no se que fer ja que trec malas notas i els meus pares sempre em castigan. Portobdesde principi de curs malament amb un nen i demà haig de anar amb els seus pares a parlar i he pensat varis cops en suicidar-me però no vull ja que hi ha gent que crec que m'estima però no tinc clar que algú m'estimi
Laura Centellas

Hola!
Què creus que hi ha darrera d’aquestes males notes? No entens els continguts, no entregues les feines, mal comportament a classe, exàmens difícils...? quan trobis el focus d’aqustes males notes potser puguis trobar possibles solucions, intenta seure amb la teva família i explicar-los aquesta dificultat, i dir-los com et sents quan et castiguen per les males notes, i quines coses creus que podrien fer per ajudar-te. La comunicació és bàsica.
Entenem que vas per voluntat pròpia a parlar amb els pares d’aquest nen? No sabem que ha passat entre vosaltres, si has sigut tu qui ha pres la decisió de parlr amb la família, o si algú t’ha condicionat a fer-ho. El més important es que puguis estar tranquil, amb les idees clares del que els vols dir.
Pel que comentes del suïcidi, és un tema greu ja que tens molta vida per davant i l'has de gaudir! Parla amb els teus pares, familiars, professors i/o amics, t'ajudaran a superar aquests moments difícils pels quals estàs passant, tots ells t'estimen i volen el millor per tu, confia en ells!. Estic segura que els pares, tot i que et castiguin per les males notes, t’estimen. I si això no et reconforta demana ajuda a la teva família per buscar a una professional de la psicologia.
Una abraçada!
La Laura Centellas