Sexe oral
Hola, gràcies per respondre sempre els nostres dubtes!
El VPH es pot detectar amb una analitica de sang? Quines ITS es poden detectar amb una analitica de sang? I una ultima pregunta. Si el noi practica sexe oral a una noia, tots dos tenen risc? o només té risc qui rep el sexe oral?
Laura Centellas

Hola,
El VPH es detecta a través d'una citologia. Si vols realitzar-te proves d'Infeccions de Transmissió Sexual el més adequat seria que poguessis demanar hora de visita a la llevadora o la ginecòloga del teu Centre d'Atenció Primària i demanar proves d'ITS, algunes es detecten en sang, altres en orina, altres en mostres a la mucosa de la boca i altres per citologia.
Pel que fa a la pregunta sobre practicar sexe oral a una noia, les dues persones tindrien risc de contagi si hi hagués alguna ITS, ja que podria passar-se de vagina a boca, com de boca a vagina.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas