¿?
holaaaaa, be el meu novio i jo avui hem tingut relacions sexuals per primer cop( amb penetració), el que pasa es que estavem a un lavabo molt petit i no estavem molt ben colocats llavors no ha arribat a entrar del tot, osigui ha entrat pero no fins a dins saps osigui no ha entrat tota la polla. Llavors vull saber si aixo és x estavem mal colocats i no perque yo tingui algun problema a la vagina o algo, perque m'estic rayant. Osigui mai he tingut cap problema eh, hem puc posar dos dit fàcilment. I l'altre dubte es que si aix es considera perddre la virginitat, perquè hem estat fent lacte pero no hem conseuit que entri fins al tope per aixo que te dit de estar mal colocats, que creus tu?
ho tornem a porbar mes dessentment en un llit? HAAHAH gracies :) !
Laura Centellas

Hola,
Pel que ens expliques no podem saber què va passar, però és possible que si la postura no era massa còmode podria afectar.
Pel que fa a la virginitat, és un concepte religiós que feia referència a l'existència o no d'himen en una vagina. Actualment s'entèn com un concepte més ampli, tenir himen o no, a vegades no depèn de les nostres pràctiques sexuals sinó que s'entèn com a una condició que es té abans de tenir relacions sexuals i es perd en el moment en que es tenen. En general encara es limita molt a entendre aquesta relació sexual com a penetració, esperem que a poc a poc, això canviï!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas