🤷‍♀️
Tinc problemes, el que passa és que a vegades no els vull acceptar, o simplement faig veure que no en tinc. Sento que tinc doble cara, la que a les nits intenta plorar i la de fora de casa que surt amb una màscara que ho intenta tapar tot. M'agrada molt ajudar als altres, però no sé com aplicar els consells a mi mateixa.
Laura Centellas

Hola!
Encara que no t'ho sembli, hi ha moltes persones que reaccionen de la mateixa manera: simular una vida perfecta i fantàstica. I això no ajuda a sentir-se millor ni sentir-se més integrat en el món.
Pel que expliques, el primer que has de fer és compartir-ho amb les persones que estimes. Treu-te la màscara i deixa que els altres et puguin ajudar. Parla, parla i parla. Treu tot el que et passa, les reflexions que tens, els dubtes que sents, les pors que hi ha amagades.... A vegades no podem "arreglar la situació", però si compartim les emocions que ens genera, podem sentir-nos més acompanyats i més units als altres.
A vegades el nostre cos ens demana un moment de recollida amb els altres, d'escolta d'un mateix i de redefinició dels propis valors, de plorar... Potser és el teu moment....
Una abraçada!
La Laura Centellas