dubtes
Hola, es que tinc 15 anys, i tinc la sensació que se poca cosa de sexe i sexualitat i la veritat tampoc es que m'importi excessivament. Tinc la sensació que la gent del meu entorn fa coses que jo no. Com masturbar-se, mirar porno i no se si es normal q jo no ho hagi fet mai.
Laura Centellas

Hola,
Que la curiositat per la sexualitat augmenti durant l'adolescència és força habitual. Tot i així, cada persona té el seu propi ritme i és important que el respectem i no vulguem córrer perquè pensem que la resta de persones van a una altra velocitat.
La pregunta és: tu tens ganes de saber més sobre sexualitat? Tens curiositat per descobrir el teu cos i la teva sexualitat a través de la masturbació? Fes-te preguntes i en funció de les respostes sabràs què vols fer o no. No et sentis pressionada ni obligada a fer quelcom que potser de moment no et genera interès.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas