el meu crush és...
Hola!
La consulta que us volia fer és una mica estranya, en el fons ni jo mateixa l'entenc, però tractaré d'expressar-la de forma coherent encara que no sigui massa bona en això jaja
Resulta que el meu crush és un noi amb 0 autoestima, que està quasi sempre trist i que tampoc vol avançar per estar bé, jo ja he intentat ajudar-lo, però no vol saber res de progressar.
El que em passa amb ell és una cosa molt rara i és aquí on tinc el dubte: som amics i quan jo li he d'explicar alguna cosa em diu que no li importa i es posa a parlar de les seves coses, no vol saber res del que em passa a mi i jo sempre tracto d'ajudar-lo més a ell. Crec que no li importo en absolut i això em fa sentir malament però no puc deixar d'estimar-lo.
Que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Si aquesta persona no vol progressar, no podem obligar-la a fer una cosa que no vol. Alguna cosa el deu lligar a aquest estat, algun guany deu tenir. Cal que respectis la seva decisió.
Una amistat ha de ser recíproca,  és a dir, que l'atenció, l'interès i les cures han de ser per part de les dues persones... i tenim la sensació que ets l'única que està preocupada i interessada en la relació, pot ser?
Si no mostra interès per saber de tu, si no et segueix les converses o no proposa temes, si no t'escriu per explicar-te com està o per demanar-te com estàs tu... potser l'amistat no és tan forta com creus, no?
Fa mal adonar-se d’aquestes coses, i a vegades la millor opció és passar pàgina.
Una abraçada!
La Laura Centellas