Confusa amb les seves accions.
Hola, moltes gràcies per llegir-me.
Sóc una noia que recentment ha començat la universitat. Em defineixo com lesbiana i el camí que he recorregut ha sigut difícil per què sóc llatinlamericana i els meus pares són tradicionals, però ara ho assimilen.
Tinc un grup de colegues a la uni i em sento còmode amb elles.
Fa poc una de elles em va fer veure que una altra noia del grup m'estava tirant les fitxes. En un principi ho vaig negar, però estava emocionada.
Ha començat a agradar-me i ja tinc desitjos emocionals i sexuals amb ella. Malauradament, ella es porta molt estranya amb mi: a vegades es molt receptiva i d'altres m'ignora.
En persona sempre busca tenir conversació amb mi, però jo passo d'ella per que no vull semblar idiota. Quan tracto de fer conversa per whatssap em deixa en vist. També parla de tios (ella no s'etiqueta) davant meu i jo parlo de ties que m'agraden també.
He de dir que yo sóc molt sociable i ella més aviat es tímida i callada.
No sé com portar la situació i com averiguar si en veritat agrada de mi sense afectar la nostra relació de amistat i sense que ho noti.
Moltes gràcies.
Pd: les dues som orgulloses.
Laura Centellas

Hola,
Per què quan busca tenir conversa amb tu passes d'ella? Què et fa pensar que sembles idiota per seguir-li la conversa? Pensa que si ella llegeix que tu passes d'ella quan s'aproxima a tu en persona, serà difícil aconseguir un aproximament (ja sigui físic o virtual).
Només ella pot confirmar-te si sent alguna cosa per tu o no, una manera d'anar-ho esbrinant és agafant més confiança entre vosaltres, parlant més, coneixent-vos més, etc. Per tant, potser la recomanació seria no evitar aquestes converses que ella inicia (tenint en compte que la descrius com a tímida i callada) de manera que a poc a poc aneu agafant més confiança entre vosaltres. Iniciar una relació des de l'amistat i la confiança sol ser un bon començament!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas