Orientacio sexual
Hola,
A mi m'agraden les noies i normalment m'agrada mirar porno hetero. Tot i això, quan em masturbo o estic exitat, hi ha vegades que miro porno gay i tinc fantasies (m'encantaria provar de fer una mamada a algun noi o tenir relacions sexuals). Fa uns mesos també vaig provar la masturbació anal i em va posar molt. Aixo vol dir que soc bisexual o com va la cosa? Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Mirar porno gai o tenir fantasies sexuals amb persones del mateix sexe que tu no implica que siguis bisexual o homosexual. La nostra orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, no en funció únicament de amb qui tenim relacions o fantasies sexuals, què ens excita, etc.
Per altra banda, que l'estimulació anal et resultés plaent, és fantàstic i res té a veure amb l'orientació sexual. No oblidem que tenim tot un cos que pot ser estimulat i que ens pot generar sensacions molt plaents que no estan vinculades  amb l'orientació sexual que tinguem.
Per tant, el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a esbrinar quina és la teva orientació sexual i on et sents còmode. No et pressionis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas