sola
Bones,
Tinc parella des de fa un temps, la cosa va normal i algunes temporades millors que altres. Actualment jo tinc moltíssima feina de batxillerat que fa que a penes pugui sortir o entretenir-me. Ella doncs em va dir fa poc que sent que no li faig gaire cas i tal, ja que a penes xategem, truquem... Estàvem molt sensibles quan ho vam parlar i la conversació va anar regular, perquè els dos ens posàvem a la defensiva.
Quan ho vam parlar amb més tranquil·litat i vam reflexionar, em va dir que entenia el meu punt de vista i empatitzava amb mi, que m'estima i tal, però em va fer por el fet de que em va dir varis cops que es sent sola, i que no vol estar sola (tot i ser bastant independent).
Està depressiva des de fa un temps i pot portar-li bastants mal de caps, es sent sola, insegura i trista, té por a perdre'm.. Jo ja li he deixat clar que la feina és temporal i que l'estimo. No m'agradaria que aquesta sensació de soledat que té sigui per dependència cap a mi, por a estar sola, que està amb algú més, o simplement indirectament vol tallar (encara que diu que la relació està bé), té una actitud molt canviant que també fa que jo tingui inseguretats i demés.
Que podria fer? Que creieu que li passa? Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres, no podem saber què li passa, potser ni ella mateixa ho sap.
El que et podem recomanar es que ho pugueu tornar a parlar. Buscar un moment en el que estigueu tranquils. Us cal arribar a un acord, poder fer un pacte en el que tots dos sentiu que esteu acompanyats, que hi ha confiança i seguretat en la parella.
La veritat es que no hi ha pocions màgiques perquè l’autoestima aparegui de cop i desapareguin la sensació de soledat. L’autoestima s’alimenta de mica en mica. Caldrà que parleu de com ella es pot sentir més acompanyada, de què necessita per no sentir-se tan sola sense que això vulgui dir deixar de banda els teus estudis; i que tu li puguis explicar que aquestes actituds seves et generen inseguretat.
En una parella és important poder tenir confiança i poder expressar les pors i preocupacions que tenim. Perquè una relació funcioni, la comunicació i la confiança són elements indispensables.
Nosaltres seguim aquí.
Una abraçada!
La Laura Centellas