no sento plaer al masturbarme
hola, soc una noia i quan em masturbo, em faig cercles al clitoris o em fico dits no sento plaer, encara que estigui mirant videos hot
Laura Centellas

Hola,
És important que quan et masturbis no només et centris en si arribes a l'orgasme o no, en si sents plaer, de quina manera, en les sensacions que estàs sentint, en buscar sensacions agradables, etc... i alhora que hi hagi una estimulació adequada, que per a cada noia/dona pot ésser diferent.
T'adjuntem un video on es mostren diferents formes de masturbació a una vulva:
BOJWa8takY
També t'animem a que puguis expliorar-te visualment per a descobrir cada zona del teu cos, dels teus genitals, i que puguis anar acaronant i estimulant diferents parts mentre et centres en les sensacions, no en si sents plaer o no, o si sents orgasmes o no.
Si segueixes sense sentir absolutament res, et recomanem que puiguis consultar amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas