Relació
Doncs no se com dir-li als meus pares a tinc novio, perquè mai li he dit i no se com poden reaccionar, ara farem 5 mesos i m'agradaria dir-li. A veure si hem podes ajudar🥺
Laura Centellas

Hola!
Ens falta una miqueta més d’informació per poder ajudar-te de manera més concreta, per exemple no sabem quina edat teniu, no es el mateix sortir amb un noi amb una diferència d’edat de 2/3 anys, que amb un noi amb una diferencia de més de 5 anys tampoc sabem si tu o ell sou menors...
Bé el que et podem dir, es que busquis un moment en el que estiguis tranquil·la i segura del que vols dir. Si et sents còmode ho pots fer per separat.
Potser els teus pares tenen preguntes i senten desconfiança. Això és un símptoma de preocupació, cal que els escoltis i intentis calmar aquestes pors que ells tenen. Inclús els pots proposar que el coneguin.
Veuràs com mica en mica els teus pares acceptaran la relació. Ells volen protegir-te perquè t'estimen, no ho oblidis ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas