MALTRACTE PSICOLOGIC?
Hola, bones us escric perque tenia la neccesitat bueno, el meu pare és un home que desde que jo era ben petita tenia unes actituds molt masclistes, com quan deia que hi havia gent que li deia que ma mare era un puta(meva mare mai surt de casa) i sempre s'emparaionava en que la meva mare li posava el cuernos quan ella arribava tard de treballar( cal recalcar que treballa a les afores i tarda ben bé una hora en tornar a més que ho fa caminant) un dia el meu pare la va tancar la porta amb pestillo( aixo a passat dos vegades) perque no pogues entrar, la meva mare va estar bastant temps cridantnos x el nostre nom perque li obrissim la porta( eren les 12 o 1 de la nit l'endema teniem insti i estvame dormint) finalment el meu germà es va desperta i va obrir . Bueno a el que volia arribar jo tenia pensat aquest any anar a estudiar un cicle a fora de la meva ciutat la meva mare i estava d'acord, pero avui el meu pare hem diu que no puc anar perque,encara hem comportaria com una p*ta per tal de conseguir diners
Laura Centellas

Hola!
L'amor (en general) ja sigui de parella, familiar o d'amistats, ens ha de fer sentir bé, estimats i valorats per com som. A vegades ens trobem en situacions que les mostres d'afecte no hi són i hi apareix la crítica com una manera d'educar.
No podem dir exactament si el teu pare et maltracta psicològicament, cal una avaluació psicològica molt més extensa, però sí que et trobes en una situació on el teu pare no t'ofereix aquest espai de benestar.
Intenta buscar aquest confort en la teva mare, i si amb ella no pots, fes-ho amb algun altre membre de la família. Segur que hi ha alguna àvia, tiet, cosina... amb qui et sentis còmode. Busca la seva complicitat, i confia en aquesta persona i deixa que faci de mediadora entre tu i el teu pare. I si en algun moment et ve de gust, explica-li al teu pare que a vegades també t'agradaria que et digués quines coses fas bé i que confiï una mica més en tu ;)
Les relacions familiars no sempre són fàcils ni contes de fades... i aprendre a gestionar aquesta frustració, no és fàcil!
Nosaltres seguim aquí per donar-te tot el suport que necessitis, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas