Estic bastant confosa
Bones, primer de tot agrair la vostra feina, que ens és de molta ajuda.
Us volia explicar la meva situació, la cosa és que farà ara uns 2 anys vaig començar a treballar en una pastisseria. És un negoci familiar i allà hi vaig conèixer a un noi 5 anys més gran que jo. Al principi de coneixe'l, ell estava sortint amb una noia i jo no em vaig voler posar gaire en la relació, si que és cert que ens portavem força bé i a mesura que passava el temps em va començar a agradar bastant. L'estiu que ens vem conèixer em vaig fer amiga de la seva germana per la feina i tot i vaig sortir de festa amb ells, em vaig quedar a sopar a casa seva, a dinar uns quants cops i també a dormir. M'ho vaig passar molt bé la veritat, és un estiu que realment no oblidaré mai. Hi vaig seguir treballant durant un temps però va arribar la pandèmia i no els vaig veure durant un temps. Vaig intentar centrar-me en algú altre que no fos ell perquè a part de que estava en una relació, ho veia molt impossible. Ara ho ha deixat amb la novia des de fa ja uns mesos (crec que encara no ho ha superat del tot) Durant aquesta setmana santa, he tornat a treballar amb ells i m'he retrobat amb ell després de força temps. Enserio que els sentiments que tinc per ell cada cop són més i no sé si m'estic emparanoiant massa però ell també ha començat amb alguns jocs i brometes. Quan ens vem retrobar em va dir que estava molt content de veure'm i a vegades s'ofereix per baixar-me a casa després de la feina. També li vaig enviar un àudio per despedir-me fins a l'estiu i em va dir que si pujava que l'avisés i coses així. Una cosa que m'emparanoia molt és el fet que NO em segueix a l'insta això és una senyal de que definitivament no tinc possibilitats? És que em sembla molt raro. Ell és realment molt bon tio i sempre em té en compte i es carinyós però tampoc sé si això és la seva manera de ser amb absolutament tothom o si es que tinc alguna possibilitat. Un altre problema que hi veig és la relació que tinc d'amistat amb la seva germana, no la vull perdre si passés alguna cosa me la estimo molt. Em podrieu resoldre aquests dubtes que tinc i que em fan estar molt inquieta? Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir. I Gràcies per explicar-nos aquesta situació que et neguiteja.
Referent a la primera pregunta sobre si tens o no possibilitats, nosaltres no tenim la resposta correcta, ens sap greu. A  vegades la única manera de saber si li agradem a una persona és preguntar-li clarament, tot i així, abans de llançar-te a la piscina, podries provar algunes “proves” subtils i indirectes per veure com reacciona. Fixa’t com es comporta amb altres noies.
El fet que no et segueixi a instagram no vol voler dir que no li interesses, potser és algú que no està gaire per les xarxes socials, o potser te molts seguidors i ja no hi pensa més...
A l’altre pregunta, la de la germana, és possible que la relació canviï, no ha de voler dir un trencament total de l’amistat , però poden canviar coses. Hauràs de valorar quines conseqüències tindràs a nivell d'amistat i quina importància l'hi dones.
Una abraçada!
La Laura Centellas