amistats
Hola,
sóc una noia molt insegura i sempre tinc pensaments com, els hi caic bé als meus amics o realment no?, com em veuen?
A més a més, quan parlen amb altres amics penso que no estic al mateix nivell d’amistat i sento que els perdo.
Realment aquets pensament considero que són de persona gelossa i tòxica, el que passa esque els tinc per dins, però per fora MAI he tingut una mala actitut ni comentari, però els pensaments els tinc
Laura Centellas

Hola
a vegades, podem tenir por a sentir-nos exclosos i a pensar que no som prou importants per les altres persones. Aquí és on hem de parar el pensament i reflexionar si és una realitat o si és una por. Analitza els fets i, sobretot, la relació que tens amb cada persona. Veuràs que tens relacions de diferent intensitat i qualitat amb diferents persones.
Escolta quina por hi ha darrera aquesta gelosia? Inseguretat, por a l'abandonament, .... I intenta explorar què et diu de tu aquesta por. Quina informació t'aporta? I planteja't buscar ajuda professional per poder-ho resoldre ;)
Escolta't una mica més. És un entrenament, però mica en mica veuràs que et fa sentir millor ;)
Una abraçada.
La Laura Centellas