Gatillazo
Hola bones, estaba l'altre dia amb la meva novia i el pene a mitant coit va baixar i no es va aixecar mes i nose si es problema del condo o es problema meu estic molt preocupat necessito ajuda!!!!!
Laura Centellas

Hola,
Si de cop i volta perds l’erecció el que NO has de fer és seguir insistint per a aconseguir que el penis es posi en erecció.
El nostre cos té dos Sistemes Nerviosos importants: el Sistema Nerviós Central, que és el cervell i obeeix a ordres; i el Sistema Nerviós Autònom, que és el que respon a estímuls corporals però que no obeeix accions voluntàries. L’erecció funciona amb el segon, l’autònom, per tant, si segueixes insistint amb ordres com “aixeca’t”, “va posa't dura”, etc. no funcionarà. Aleshores què has de fer i què no has de fer?
- Relaxar-te
- Centrar-te en l’estimulació eròtica de la situació
- Estar còmode
- Estar en un ambient tranquil
- Tenir confiança en l’altre persona
- Centrar-te en les sensacions
- Centrar-te en el plaer
- Fer-ho per divertir-te
- GAUDIR!
Si només teniu relacions sexuals amb penetració, l'erecció marcarà el ritme. La nostra pregunta és: voleu que sigui així o preferiu que les relacions sexuals les marquin la vostra curiositat, les ganes de gaudir, de passar-ho bé, les ganes d'estar junts i les ganes de descobrir la sexualitat junts?
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas