grup d'amigues
Hola,
ultimament una amiga meva a l'hora del pati sen va amb la seva millor amiga, i les meves altres amigues han començat a dirli falsa i a criticarla per l'esquena jo no se que fe perque no hem semble que ni agi per tan com per criticarla com ho fan i vull dirli a aquesta amigua q la critcan peró ns si senfaderia amb mi, per altre vanda com que jo tambe parlo amb aquesta amigua i em cau be segur que tambe em critican amb mi i peteixo molt imaginanme com em critican.
Agudeume sisplau, GRACIES!
Laura Centellas

Hola
El primer que has de tenir clar, es que no podem controlar què pensen o diuen els altres de nosaltres a les nostres esquenes.
Cal que tu facis el que realment et vingui de gust, parla amb les amigues que vulguis, queda amb qui et vingui de gust, i si a algú no li sembla bé té dos problemes.
Si et preocupa molt què poden pensar les teves amigues si vas amb un altre amiga, cal que busquis alguna estoneta per parlar amb elles i poder treure aquest tema. Parlar de la possibilitat o no de tenir altres amistats a banda de la que ja teniu vosaltres, semblant a com ho faries amb una parella, amb la que definiu si teniu una relació oberta o tancada, i si la seva resposta no s’ajusta al que tu estàs buscant, serà el moment de passar pàgina. Si les teves amigues et demanen exclusivitat i tu no estàs disposada a deixar de parlar amb altres persones és el moment de plantejar-se canviar d’amistats.
Una abraçada!
La Laura Centellas