inutil
Hola,
jo porto com 1 més que no tinc ganes de sortir ni relacionar-me només estar a casa sense fer res, no ser dir si estic be o malament, només ser que tan me fa el que em passi, ja que ultimamanet sento que faig nosa i no serveixo per res i que molesto ja que no puc fer massa res perque tinc covid persistint i em canso i m'ofego. Quan surto el carrer i ha molta gent em bé molta ansietat. M'han d'obligar-me a sortir. Per aixó només porto mal de caps i no ser que fer, perque també mes indiferent el que em passi, però no vull fer patir els que m'estimen.
Laura Centellas

Hola
Ens sap greu llegir la teva consulta, ens transmet molt desànim.
Et direm que la mandra és un poderós cercle viciós que fa que, quan menys coses fas, menys ganes tinguis d'activitat. Intenta quedar amb algun amic o amiga o fer alguna cosa amb la teva família... Potser al principi et farà mandra i no et vindrà de gust, però estem convençudes que, quan acabis de fer-ho, et sentiràs molt millor! Fes la prova ;)
De totes maneres, si veus que en un temps no et trobes millor i encara se't fa més gran tot... et recomanem que en parlis amb la teva família o els teus amics i amigues i si necessites ajuda d'un professional, ho demanis, perquè com més aviat hi posis remei, més aviat estaràs bé!
Una abraçada!
La Laura Centellas