No puc mes amb jo mateixa...
Necesito ajuda, últimament no paro de plorar, sento que no puc mes amb la meva vida. Estaba amb un noi desde fa molt de temps y fa uns dies que em va deixar, desde aquell moment no menjo res, no dormo, no tinc ganas de fer res... Se m'acumula tot. No m'atreveixo a parlar amb ningú de res.. sóc molt timida i m'ho guardo tot per mi.. Estic en un dels pitjors moments de la meva vida... Desde fa anys que no soc jo mateixa i no se com tornar a ser yo mateixa. Cuant començo a plorar em marejo molt, em poso palida, em costa parlar i no puc estar de peu. Em podrieu ajudar?
Laura Centellas

Hola bonica,
Entenem el teu dolor, una ruptura pot provocar molt malestar.
Si et trobes tan malament, parla-ho amb la teva família, segur que ells han notat aquest canvi en tu, i possiblement també estiguin preocupats. Demana'ls ajuda a ells, que et puguin acompanyar al metge, i puguis explicar-li tot això que et passa.
També et direm que et centris en les teves amistats i família,deixa't acompanyar. Queda amb elles, ploreu conjuntament, enfada't amb ell, deixa que vagin sortint les emocions... és el primer pas. Després, mica en mica intenta fer allò que et ve de gust, el que t'agrada a tu, per posar el focus en tu.
Serà dolorós, però ho podràs suportar, ja veuràs!
Nosaltres seguim aquí, d'acord?
Una abraçada
La Laura Centellas