és maltracte psicològic?
He començat la uni fa poc i estic en un pis d'estudiants, la meva mare no accepta del tot que marxa de casa i quan hi estic, no para de fer comentaris que em fan sentir malament, com donant-me la culpa de tot el que passa, i fa comentaris tipo "perquè li compres això, si d'aquí uns dies ens abandonarà". Sé que sona com una tonteria, però realment estic angoixada quan estic a casa, intento no quedar amb les amigues del poble per quedar-me a casa, tinc por de que li sàpigui greu. No sé que fer
Laura Centellas

Hola!
No podem dir exactament si la teva mare et maltracta psicològicament, ens caldria més informació, però el que sí veiem és que et trobes en una situació on la teva mare no t'ofereix un espai de benestar.
Si hi ha alguna cosa que no et fa sentir bé, els hi hauries de dir als teus pares. Potser ho fa per ser “divertits” o “graciosos” i potser no saben que a tu això et fa sentir malament...
També pot ser que la teva mare estigui dolguda i trista amb la teva absència, seieu juntes, parleu-ne, compartiu temps juntes, pregunta-li com està amb la situació... Sigueu sinceres, segur que descobriu coses l’una de l’altre
Una abraçada!
La Laura Centellas