Ex juga amb els meus sentiments inconscientment
El meu ex em va deixar fa un mes i mig. Em va dir que ens haviem de prendre un temps. El meu concepte de temps era establir un període de descans i en cert dia parlar i decidir què voliem fer, però per ell un temps era deixar-ho i en un futur veure què passa, que si estava pitjor sense l’altra persona doncs es tornava, o sigui, cap dia per parlar-ne, sobre la marxa ell ja veuria què volia fer.
L’endemà de deixar-me em va obrir per saber com estava, i em demanar que si us plau li parlés quan volgués i a més em va repetir que necessitava estar un temps sol. Ell em va obrir un cop més, després jo i vaig decidir no parlar-li durant un mes per la meva salut mental i per donar-li el seu espai. El vaig obrir després del mes.
El dia següent d’obrir-li passat el mes, vaig penjar una història a instagram jugant a la bolera amb un amic. Ell em va deixar de seguir i em va obrir dient que no podriem parlar més, que havia vist la meva història a insta i li havia fet mal. Li vaig dir que només era un amic i em va dir que li era igual si era un ligue o no ho era, que li havia fet mal. Deia que havia de tallar contacte perquè si sabia de la meva vida es sentiria malament.
Em va dir que m’anava a bloquejar. Li vaig preguntar abans del bloqueig per què en comptes de dir que haviem de trencar va dir que era un “temps” perquè em sentia molt confosa. Ell va respondre que no sabia què contestar, que només va estar molt agobiat i ja està. (No sé si va entendre la meva pregunta). A més, li vaig preguntar per què em va demanar que jo li parlés si ell en tot el mes sense parlar no em va dir res. Em va dir que ell volia seguir parlant amb mi, però que era jo la que no ho feia i ara quedava amb nois i tenia sentimientos encontrados.
No sé si es pensa que el meu amic és un ligue i he passat pàgina, si li continuo important com per no descartar la idea de tornar (perquè no m’ha aclarat lo del temps i sembla que ho passa malament) o si li agradava que m’arrossegués i res més.
No puc passar pàgina amb tants dubtes, per això em vull apropar a ell a l’institut per parlar. Ara bé, no sé com apropar-me a ell si em va dir que no volia parlar amb mi perquè li feia mal pel tema de la història d’insta. Imagino que quan jo vulgui parlar em dirà que no vol o que té pressa i marxarà. Què hauria de fer perquè es disposés a escoltar-me?
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per compartir amb nosaltres tot això que et passa.
I si li deixes uns dies de marge a aquest noi?
Sembla que va quedar una mica dolgut per la teva foto a instagram i potser necessita un temps per reduir la seva ràbia i poder pensar amb claredat.
Quan estem enfadats generalment no ens ve de gust veure la persona que ha provocat aquesta ràbia, així que et toca respectar el seu espai.
D'aquí uns dies, intenta tornar a parlar amb ell, a veure com està i si podeu parlar-ho tranquil·lament per tal que cadascú assumeixi la seva responsabilitat.
I si passat aquest temps no vol parlar amb tu, hauràs d’acceptar-ho i passar pàgina, tot i que sabem que fa mal quedar-se amb tants dubtes.
Una abraçada!
La Laura Centellas