trastorns alimentaris
una persona del meu voltant no para de vomitar el menjar i de obsessionar-se amb el seu cos i el menjar i en tots aquest mons dels trastorns alimentaris, tmb te atacs d'ancietat i l'auto estima pel terra, jo creia que a lo millor podia ajudar-lo amb algu ja que la meva germana gran tmb patia bulímia/anorèxia, però la veritat es que això s'he m'escapa de les mans i ns que fer,
Laura Centellas

Hola!! Primer de tot moltes gràcies per consultar-nos la teva preocupació i confiar en nosaltres. Pel que comentes, una amiga teva sembla estar començant a patir un Trastorn de Conducta Alimentària i això suposo un problema molt greu. El vòmit és una conducta molt perillosa per la salut davant de la preocupació i obsessió pel cos que comentes. I segurament, quan veu que no és capaç d’aguantar el ritme és quan li agafen aquests atacs d’angoixa... Al final tot ve d’una baixa autoestima i gran patiment. El que has de fer és escoltar-la sense jutjar, permetre que es desfogui i s’expressi amb tu, sense que li qüestionis res. Anima-la a que demani ajuda a un adult. En primer lloc als seus pares i sinó a un tutor o professor amb el que tingui més confiança. Si no és capaç de demanar ajuda ella per si sola, perquè no es veu amb forces ni energia, hauràs de ser tu qui demani ajuda als seus pares. Guardant-li el secret no l’ajudaràs, i el problema per si sol no se solucionarà. Necessita el teu suport i acompanyament per a fer aquest pas, rebre un tractament especialitzat i d’aquesta manera curar-se.Ànims bonica, sabem que és difícil però és el que s’ha de fer.
La Laura Centellas