Relacions
Estic amb un noi ja fa qüasi 2 anys, però sento que la relació no funciona com abans, som molt diferents però ell no se n’adona. El problema es que un amic i jo sempre hem tingut una conexió i em fa duptar sobre la meva relació. Ell vol entollarse amb mi però no vol cap relació. Estic molt confusa
Laura Centellas

Hola!
Pot ser que els teus sentiments cap a la teva parella hagin canviat i és important que en parleu. Pots estimar-lo i no estar enamorada. Parleu d’aquestes diferències, de les coses que necessites per sentir connexió.
I tu amb el teu amic, què vols? Voldries tenir una relació de parella? El que et proposa ell ja et sembla bé? Vols mantenir l’amistat tal i com la teniu ara? Cal que et plantegis aquestes preguntes.
També et recomano que et dediquis uns dies a escoltar-te a tu. Observa't i escolta el que et digui el teu cor: amb qui vols estar (actual parella, amic, sola...)? Quina persona vols al costat? Amb qui et sents millor?
Pren-te el teu temps, no tinguis pressa per prendre una decisió com aquesta!
Una abraçada
La Laura Centellas