Autoestima
No tinc autoestima i no se com aconseguir-la. Estic molt perduda per que no vull caure en cap transtorn ni res. No accepto al meu cos i quan menjo alguna cosa que engeixi molt (bolleria) em sento molt estupida.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per confiar-nos la teva preocupació i esperem ajudar-te.
L’autoestima i aquesta acceptació amb nosaltres mateixes i el nostre propi cos és algo que costa molt de tenir. La societat ens diu que si no tenim el cos perfecte, no som boniques. I això és fals! L’autoestima passa per començar a acceptar que tots tenim defectes, ningú és perfecte. Un cop acceptem això, començaràs a veure que tothom té les seves peculiaretats que els fa ser únics i especials. I segur que tu també!! No et comparis, les xarxes socials i els anuncis fan molt mal. Lligat amb això, intenta tenir un estil de vida saludable: una alimentació variada i equilibrada i fer esport 4 o 5 cops a la setmana sense exigir-te massa. Gaudeix de l’activitat esportiva que et faci sentir bé i no facis esport per obligació ni per cremar calories. No et sentis culpable per menjar un dia un donut o un croissant. Son petits plaers de la vida i t’asseguro que no t’engreixaràs ni un gram només per què un dia te’n mengis un. Així que gaudeix, que la vida són 4 dies i no és per començar-nos a prohibir petits plaers de la vida.
Un petó bonica!
La Laura Centellas